Tema: Re: honda blackbird
Autorius: mindaugasa
Data: 2009-05-13 07:22:29
googlina?
anforai, tai! siais laikais bet koks remontas prasideda nuo googles. ir
aplamai pagrindinis gedimo diagnostikos ir salinimo irankis yra internetas.
internetas pakeicia azuolus!
be to uz atskiros nuomones turejima atskirais klausimais gali staigiai gauti
i galva BK straipsni

kas dar turite atskiras nuomones, ai?

mindaugas