Tema: Re: Senas KTM LC4 92 metu
Autorius: ezhiukas
Data: 2009-04-22 15:45:11
hahaha :) Wundziui pliusas. O tavo kolega apie motociklus nelabai ka ismano
arba tu nugirdai puse ausies ir padarei neteisingas isvadas. Vienas modelis
kitam nelygus. Krosini gali tekt perrinkinet ir kas 50 motovalandu, harda
gal kas 200 (tiksliu skaiciu nepasakysiu), o softas kaip kad lc4 tikrai
laikys gerokai daugiau nei 200 motovalandu