Tema: Re: del tesiu
Autorius: dpi
Data: 2009-04-14 10:36:21
Laikiau sestadieni. Pasiseke 100% :D Labiausiai mokiausi KET, bet is tikro
yra klausimu kuriu is KET neatsakysi. Gerai, kad uztenka 80% islaikymui, tai
yra rezervas apsirikimui ant tu durnu klausimu.
Buvau susirades testus internete bet pasirode seni ir neteisingi. Po to
sprendziau per web http://www.vairavimomokyklos.lt/teorijos-testai/ nors
parasyta 2009m, bet ten visiskos pievos: seni klausimai, nevisada rodo
paveikslelius, daznai kartojasi nes matyt mazai klausimu. Na ir po tu
klaidingu testu net ismokau klaidingus atsakymus, klaidas dariau prie
normaliu testu vairavimo mokykloje. Kadangi per autoakademija mokausi tai
ten galima nueit pasisprest. Sprendziau gal kokius ~8-10 kartu.