Tema: Re: 2-taktis vs 4-taktis hardas
Autorius: benamis
Data: 2020-01-25 12:21:15
Del KTM TPI tai buvau rades youtube kazkokio rumuno atsiliepimus. Jis 
ten 10+ tokiu mocu turi ir vezioja turistus po kalnus. Tai kazkaip 
nesuzavejo manes tie TPI. Atrodo dar daug kliurku yra KTM palikes.


On 21.01.20 14:51, Velnias wrote:
> 4t kai rimčiau motoras pabyra, tai link 1500€ patraukia remontas su 
> detalėmis. Čia pas kolegą buvo paskutinis atvejis, pradėjo barškėti 
> velenėliai. Pradėjus ardyti rastas kažkoks mikro trūkimas korpuse, iš 
> variklio iškabinom kaušą žemių. Galima buvo padaryti už ~200€ 
> pardavimui, bet pasirinko remontuotis normaliai sau. Tai vat jei 
> nusiperki tokį ne pardavimui ruoštą su protingu prabiegu - viskas gerai. 
> Priešingu atveju gali turėti reikalų.
> 2t resursas aišku mažesnis, bet remontuojasi sąlyginai paprasčiau. Man 
> pats 2t charakteris nepatinka, kai pasukus rankeną neina, neina o paskui 
> kaip pasibaidęs arklys :) Kita vertus naujų KTM 2t su įpurškimais 
> nebandžiau, greičiausiai ten dar kažkas kitaip.
> 
> @Tomas - reik enduro forume klausti, čia jau nebeliko nieko iš žinančių :)
> 
> 
> "Rrr"  wrote in message news:r06fbu$glt$1@news.omnitel.net...
> 
> Nu tai 4-taktis turetu laikyt belekaip ilgiau, bet valins ciut ne per
> puse prasciau jeigu tos pacios kubaturos. 2t bus lengvesnis.
> 
> Tiketina, kad 4-takti nusipirksi ir tiesiogi vazinesi, retkarciais
> voztuvus pareguliuosi ir kitos smulkmenos, o 2-takciui kas kelis metus
> keisi visa grupe, t.y. stumoklis, ziedai, nauja galva/slifuosi sena,
> apkatkes ir t.t. (priklauso nuo to kiek pravaziuosi moto valandu)
> 
> Bet kaip sakiau, valinimo klausimu 2t yra 2t, bet jo prieziura tau
> kainuos zymiai daugiau ir ta prieziura tures uzsiimti arba servisas,
> arba tu.
> 
> 
> On 2020.01.20 12:24, Tomas wrote:
>> 250cc KTM. Niekad neturejau 2takcio, kokie privalumai ar trukumai?
>> Esminis klausimas del resurso 
>