Tema: Re: Parduodu savo mototransporta
Autorius: Night
Data: 2017-05-22 13:18:49
Jo, tas GS'as gyvenimo matęs, aš asmeniškai pirkčiau geriau už brangiau, bet
mažiau nudrožtą. Gaila, biudžetas mažokas - pasiūlyčiau savo KTM - lėktum ir
asfaltu, ir ne asfaltu, ir su 2 keleiviais su vėju :) Pats svarsčiau kadaise
apie 800GS - atsisakiau dėl nekomforto važiuojant dviese.

https://autoplius.lt/skelbimai/ktm-adventure-1195cc-enduro-adventure-5235137.html