Tema: Re:Apranga ir pralaidumas vandeniui
Autorius: vedarinis
Data: 2016-08-21 23:10:24
Siaip turejau keleta padoresniu tekstiliniu striukiu, kur ta
 membrana permanentiskai integruota tarp virsaus ir vidinio
 pamusalo. Maudytis liuty neteko, bet siaip nesijaucia slapia
 maximos maisa apsivilkus, nes pamusalas+pasiltinimas
 tarpe.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/