Tema: Re: Bikers Brazil
Autorius: YZF
Data: 2014-12-21 15:33:46
Guldyt gali tiek, kiek laiko. Jeigu guldysi per daug - nelaikys. Bus
batonas :)

O kiek laiko - priklauso nuo padangu, kelio dangos, moto apkrovimo
(tiksliau rato apkrovimo), ir poto maziau svarbus dalykai, bet irgi
itakoja: pakabos sureguliavimas, sedesena ir t.t.

Taip kad cia vienos taisykles nera. Praktika tau atsakys.

Kaip ir su masina - kiek gali sukti vaira kol ratai nepradeda slysti? :)