Tema: Re: Leidimo dalyvauti vieðajame eisme stabdymas
Autorius: Korke
Data: 2014-11-20 11:21:27
cia truputi subalamutinai su savo paskutiniu parasymu. Nes as is pokalbio
apie mano atveji, supratau taip - dabar yra "sustabdyta" (suprask logiska,
nes nu draudimo nera tai eisme pagal galiojancius istatymus dalyvauti
negaliu), ir jei iki mano atveju balandzio 28 dienos "sustabdymo"
nepanaikinsiu, kas mano atveju tiesiog neapsidrausiu (nes TA yra
galiojanti) - tada bus automatiskai isregistruota. Jei apsidrausiu - man
nieko daryti nereiks, Regitra gauna info is draudiku ir viskas ore.

Jei "stabdysi pats" (kas yra mokama, tiesa neziurejau kiek) - tai kaip
suprantu susitvabdo tas 180 dienu skaitliukas tiesiog (na gal tu savo graba
du metus planuoji restauruoti - tai tam, kad jo neisregistruotu - turi pats
pastabdyti), o va tada jau reikia paciam ji ir "atsistabdyti" po visko.