Tema: Re: Uzvedimo kojele
Autorius: Salas
Data: 2014-09-16 09:17:45
Nauja kainuoja ~450 lt.
Facebooke motokoso grupse kaskas pasigamino metaline uz pigiau. Ir ji
tikrai turetu buti tvirtesne nei aliumine. Intike yra nemazai
besiskundziandziu kad sitam KTM'ui kojeles nelaiko. Kaip jau sakiau
dekompresorius yra tik rankinis, tai nera ko lyginti apkrovos kuri tenka
kojelem su automatiniu dekompresorium.