Tema: Re: Del karbo? Kur nusipirkti zikliorus?
Autorius: Rrr
Data: 2014-05-09 15:24:27
Buvo lygiai tas pats man po valymo. Vedesi super, ant laisvu idealiai dirbo,
garaze vaziavo gerai, vos tik isvaziuoji ant kelio, daugaiu 70 nevaziuoja.
Issukes antra karta, radau, kad nuo valymo su medziaginiu skudriuku, ties
zikleriais susirinko mikro pluostas/dulkes (nuo skudriuko) ir neleido
prateketi benzui pro ziklerius, surinkau juos, praskalavau, susukau atgal ir
viskas OK. Dar variantas, paziurek i diafragmas pries sviesa, gali buti
mikro skyluciu. Jas galima sutvarkyti uzpilant atitinkamais
klijais/silikonu/etc. (paciam neteko, bet internete rasi siulomu variantu,
kuom galima sutvarkyti, nes naujos bus labai brangios). Aisku, dar gali
paziureti ar zikleriu skylutes tikrai neuzake. Jei apauge, praputimas ir
pamirkymas nepades, reikia kazkuo nukrapstyt, as tam naudoju carb cleaning
tool (google).