Tema: Re: Kazkas apie Pilot Jet ir siaip karbus
Autorius: Rrr
Data: 2014-04-17 15:49:06
Pas mane dabar atsukta po 3-3.5, nepamenu, ismetimas tiesus, be jokiu apribojimu. Jei maziau, biski saudo is duslintuvo letejant su ijungtu begiu = blogai. :-)

Membranas butinai susitvarkyk, nes cia vienas is pagrindiniu dalyku. 

Siaip gal bake kas uzsikiso, atsukus kraneli be slangelio normalia srove bega?



"pracyvnas" <prispaminkit@gmail.com> wrote in message news:liohd4$11a$1@trimpas.omnitel.net...
> pirma kart girdziu kad kas synkintu isimtus karbus :) as
> sinkronizavau su samadelnu aparatu - slangos is senuku ir
> tepalas, viskas ok. isvalyta pries pora dienu, nepaminejau. o
> kodel varztus atsukt butent po 2,5 karto, jai manualas raso 1,8?
> nu bet kadangi duslerke mano negamykline, tai cia jau kaip
> pataikysi.
> siaip sita kujne uziemiau delto kad istraukus po ziemos is garazo
> uzsikure puikiai, bet pirmoj sankryzoj uzgeso ir pisausi 20
> minuciu kol uzsikure, o uzsikures visas bezdedamas ir
> trukciodamas vos iki garazo datrauke. kazkaip dabar galvoju kad
> per greit puoliau karbus valyt (buvo valyti pries metus) ir
> varztus sukiot. manau butu uzteke benza pakeist ir pripilt
> daugiau, nes buvo like ant dugno beveik ir tas metu senumo:) nu
> bet blogiau nebus. tiesa, kur galima butu nysipirkt membrana, bed
> vienos krastas iplyses. uzdejus dangteli jis lyg ir prispaudzia
> plysima, bet del visa ko pakeisciau...
> 
> 
> 
> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> Wrote in message:
>> 1. Nr. 7 (foto) reguliuoja misini, kai variklis dirba ant laisvu apsuku (gazas atleistas, patsosas isjungtas), toliau (biski atsukus rankena ir t.t.) jie praktiskai neturi jokios reiksmes. Jei moce niekas nemodifikuota (filtras, dusle), tai jie visi turi buti atsukti kazkur apie 5 kartus (po 180 laipsniu), cia pradzios taskas, su kuriuo turetu dirbti daug maz gerai. Pas mane B6, su 5 pasukimais veike neblogai ir niekas tikrai nesaude.
>> 
>> 2. Saudo, jei per liesas arba kazkuriam cilindre nesudega benzas arba labai issisynchine karbai, nu arba nesvarus karbai/zikleriai.
>> 
>> 3. Jei dusta/uzsilaiko apsukos, per riebus, cia su salyga, kad zikleriai ir visa kita svarus, karbai susynchinti.
>> 
>> 4. Pradziai, Nr. 7 visuose atsuk 5 kartus (po 180 laipsniu). Reikia, kad karbai butu susynchinti. Man geriausiai ir tiklsiausiai (graziausiai veikia po to), kai karbus isemes susynchinu isemes is moco, su adata ar kazkuo panasiu (kad visos sklendes atsidarytu vienodai, kiek imanoma tiksliau). Paziurek ar sveikos diafragmos, geriausiai matosi ziurint pries sviesa (ar nera mikro skyluciu). Del adatu - bbz, klausimas ar ten jos standartines ar ne, ju aukstis irgi reguliuojasi (perkeliant zieda auksciau ar zemiau, buna kelios pozicijos, kaip ant B6 - nepamenu)
>> 
>> Trumpai: Pradziai, atsuk Nr. 7 po 5x (@180), susynchink karbus, paziurek ar niekas neuzsikise ir ziurek kas gaunasi. Varztas, kur reguliujasi apuskos, butinai atsuk ji iki galo (kad nukristu apuskos) ir tada po biski is naujo pasuk, kol pasieksi ~1250 RPM.
>> 
>> 
>> 
>> "pracyvnas" <prispaminkit@gmail.com> wrote in message news:linpn7$b6m$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki,
>>> 
>>> Pacientas GSF600 95'
>>> Padekit man durnam suvokti, kur ant sito daikto karbu reguliuojamas misinio 
>>> riebumas? Kaip as nieko nebaiges tik forumu ir jutubo prisiziurejes 
>>> suprantu, ant karbo buna arba varztas katras reguliuoja oro padavima, arba 
>>> varztas kuris reguliuoja benzo padavima, rysium su tuo ir misinio riebuma. 
>>> Ant manojo gi bandito karbu yra po varzta, katrie reguliuoja, kaip suprantu, 
>>> jau sumaisyto misinio padavima I karba (pic).
>>> 
>>> Dabar prie klausimo - Kadangi atradau netraukos priezasti - ribotuvus ir 
>>> juos isoperavau, atsirado klausimas, ar teisingai patapo sureguliuoti pilot 
>>> screw, nes pagal manuala, jie turi buti issukti 1 7/8 karto. Pas mane gi 
>>> buvo issukti visi skirtingai, nuo ~3,3 iki ~3,6 karto. Kadangi buvo 
>>> ribotuvai ir ismetimas aftermarketinis, kas itakoja pilot screw padeti, tai 
>>> primeciau, kad gal viska ten sureguliavo koks protingas zmogus UK ir taip 
>>> turejo buti.
>>> 
>>> Betgi kadangi dabar nebera ribotuvu, tai norint tureti tvarkinga motoro 
>>> darba, teoriskai reiktu pernauja juos pasukiot. Va ta ir susiruosiau 
>>> padaryti viena vakara, t.y. atsizymejau kaip viskas buvo, kad reikalui esant 
>>> atstatyti, ir nusukau visus I tokia padeti, kaip rekomenduoja manualas. 
>>> Variklis dirba, ar graziau ar negraziau bbz, man dramblys ant ausies sedi. 
>>> Bet vaziuojant skirtumas yra, nes uzlauzus gaza ir ji numetus saudo duslerke 
>>> ir gazuojant ant laisvu, netaip greit krenta apsukos iki idle (pakimba 
>>> trumpam prie 2000rpm). Taip suprantu, kad benzas nesudega? Atsukus siek tiek 
>>> daugiau, atsiranda lagas atsukus gaza - pridusta ir tik poto pradeda rauti.
>>> 
>>> Zodziu is sitos raslevos sekantys klausimai:
>>> 
>>> 1. Tie pilot screw pas bandita reguliuoja vistik misinio riebuma, ar kita 
>>> bibiene?
>>> 2. Jeigu saudo - uzsukta per daug, ar per mazai?
>>> 3. Jei dusta atsukta per daug ar per mazai?
>>> 4. Kaip isvis teisingai susireguliuoti? Kai vienas karbas tai paprasta, 
>>> atrandi vieta kur dirba graziausiai ir valio, o va su keturiais jau 
>>> problematiska, beto tuos jibanus varztus sukiuot nu nachui kaip nepatogu, 
>>> visas rankas apsisvilinau :)
>>> 
>>> 
>>>
>> 
> 
> 
> -- 
> 
> 
> 
> 
> ----Android NewsGroup Reader----
> http://www.piaohong.tk/newsgroup