Tema: Re: KAip skaiciuojasi remontiniai ziedai po slifavimo
Autorius: Rrr
Data: 2014-03-17 19:46:29
Turbut pamirsot, kad ant cilindro shone buna ismusta kubatura. Jei zinai kur ziuret - is karto aisku, nereikia jokiu matavimu. Vat jei butu praslifaves ir idejes didesni stumokli, tai jau butu sunkiau, greiciausiai - neimanoma nustatyt ir nubaust. Aisku, visada gali nuslifuot ta uzrasa, bet tada bus dar itartiniau. :-)))