Tema: Re: pasiukslinsiu kb
Autorius: YZF
Data: 2013-11-14 17:48:42
Jo, ten yra toks idomus dalykelis. Kol as supratau, irgi laiko praejo.
Siaip prie download linko esu parases komentara su intrukcija kaip
tiksliai viskas veikia bet gal siuntei is kazkur kitur...

Vienu zodziu poto kai paspaudi JOIN, eini i Local Folders kataloga
Thunderbirde (ne windowsuose). Kaireje puseje, kur visi katalogai, inbox
ir t.t., zemiau bus Local Folders. Va ten ziurek ir rasi nauja zinute
sulipdyta