Tema: Re: Irankiu kokybe?
Autorius: Egis
Data: 2013-10-05 22:19:30
tikrai didelis dekui uz issamu ir argumentuota (be to greita) atsakyma.
man paciam irgi tereikia "buitiniam" vartojimui. bet pries tai butinai
pasidomesiu FORCE produkcija :) kaisaka nesu toks turtingas, kad
pirkciau pigu daikta :D

p.s.
seziu vokieciuose, todel tas "pas mus" man nelabai tinka :(
dar karta dekui.

            _
      |___/