Tema: Re: Yamaha XJ900
Autorius: 911
Data: 2013-05-03 22:18:39
ooo dar vienas :DD
kiekvienam aisku savo, bet paaiskinkit man sito motociklo paskirti?
nevalina, keliaut bybis, po miesta tuo labiua, sunkus, senas, baisus ir dar jei netycia uzsilenks kas uzsipisi su taisydamas.
savininko nostalgija, bukle etc , cia jau klausimas kitas, bet as nerasciau kur jo padet kad ir uz 700lt

nu nebent kokiam visiskai zaliam pradinukui, bet ir tai is belekiek kitokiu nesamoniu pasirinkimo daxuja.