Tema: Re: Ku gauti posuki Suzuki SV?
Autorius: Icetom
Data: 2013-02-28 20:26:54
>metai 2006

Tada nelabai gerai. JMT gamintojas nurodo, kad priekiniai posūkių žibintai
eina nuo 2007 ir naujesniems modeliams. Pažiūrėk mano nuorodoje
paveiksliukus, kur 2008 m. modeliui - gal tvirtinimas toks pat? Bet čia jau
pačio rizikai...

>esu Kaunietis, reikia priekiniu (motonet.lt matau tik galinius - ar jie gal
>net nesiskiria???).

Matai kiek klausymų turi. Tam prekiautojai ir yra, kad atsakyti į tavo visus
klausimus, padėti, patarti ;).

>O kam per kazka uzsakineti - kiek matau, galima tiesiai is puslapio, ar
>kazko nesupratau?

Jei 20 Lt pristatymo kaina tinka, mums jokių problemų dėl užsakymų vykdymo.
Taip pat netaikome nuolaidų, nebent kokia spec. akcija būtų.
http://www.motonet.lt/informacija/pirkimo-eiga/

Pagarbiai
Tomas
www.motonet.lt