Tema: Re: apie tepalus motociklui
Autorius: Rrr
Data: 2013-02-12 19:11:05
Pora kart pirkau is http://www.motul-shop.lt kaina tikrai mazesne nei kitur. O kas del slapios sankabos, tai jo, kazkada buvau ipyles paprasto (atostogavau kaime, kazkaip apziurejau, kad mazai tepalo, tai pripyliau masininio) - po kazkiek laiko, pradejo buksuot uzlauzus rankena iki galo, nors sankaba buvo gera. Tokiu atveju, manau tik tepalo keitimas nepades, reiks issukt sankaba ir isvalyt ja su atitinkamom priemonem, kad neliktu masininio tepalo nei zymes, na arba ta progra ir pasikeist sankaba i nauja.