Tema: Re: keulė vasarai
Autorius: McAve
Data: 2013-02-07 20:31:11
Cooleris ir subtiliai yra antonimai.
Dėl kainos - pažiūrėk analogiškų Vespų GTS ar tų pačių Scarabeo, pvz
http://www.moto.it/moto-usate/aprilia/scarabeo-250/scarabeo-250-gt--2004-07/index.html

Čia modelis "mėgėjui", ieškančiam ne tik funkcionalumo, bet ir tam tikro
stiliaus.

Aš, pvz, visai pasiimčiau kokį klasikinį strytą, pvz. Kawasaki W650.
Nieko ypatingo, panašus į JAWA. 9,5k už 2000 metų gamybos daiktą - daug?
Daugumai taip. Bet tai normali šio daikto rinkos kaina.