Tema: Re: R1200GS
Autorius: Arturas
Data: 2013-01-17 14:12:10
Geras atrodo dalykas - esu bandes FTDI ta chipseta keisti su MProg. Nepamenu
nustatymu - man nepavyko prie moco prisijungti. Reiks su tuo pabandyti.
Neturi buti stebuklu, bo dirba man mocas tiek su ADS adapteriu, tiek su OPS.
Bet per USB nepakurdavau. Nors atsimenu dar ieskojimu pradzioje per VAG USB
kazkoki kabeli skaite moco apsukas ir dar kazkokius duomenis. Dekui, uz pdf,
bandysiu. Jei pakursiu ant USB, tada su ISID dar papildomai eis diagnozuoti
ir pan.