Tema: Re: del naujo akumo
Autorius: dpi
Data: 2013-01-02 21:06:58
Ogo! Jau kuri laika neteko matyt "britvu" gatvej :)

Del akumu konkreciai nepatarsiu. Daug priestaringu nuomoniu buna del ju.
Pats turejau Bosh ir dar kazkoki, pirkes naujus LT ir man per pora sezonu
numirdavo. Mocas lyg kiek perkraudavo, kas kenkia. Mokejau po ~100lt
Siaip reikia saugoti, stipriai nenusodinti, ziema nelaikyti nusedusio
saltyje.