Tema: Re: baba za ruliom
Autorius: zlc
Data: 2012-08-31 15:57:35
pastaraji menesi daug dviraciu minu, tai supratau kiek ziopliu mieste. Nors
isijunges mirksincia lempa akiu lygyje vazineju, nepastebi nors tu ka. Vakar
lekiu nuo olandu kalno link p.povilo ziedo, o II guolis sugalvoja sukt i
kaire i maxima tiesiai pries nosi, metuosi i kaire kurioj irgi masina, bet
guolis pasirodo nesuko, o apsisukinejo(!) ir vel pirmoj letai rieda. Blet
galvojau nuspirsiu m3 veidrodeli, bet kai pamaciau sedinti kaimieti su
stangisto maike, kazkaip primeciau kad dar pasivijes nukals vistiek mane,
tik sikart specialiai :)
Dazna situacija, kai aplenkia, kala per stabdzius ir suka i desine bb deje.
Tai supratau kaip pavojinga vazinet gatvemis ir reikia ne tik salmo, bet ir
sarvu, nu dar leidimo saudyt loxams butu neblogai :)