Tema: Re: Pamastymas
Autorius: dpi
Data: 2012-08-21 10:01:49
Nebent parduot ir ieskot.
Bet pagrindinis klausimas del ko nori keisti? Tarp siu tipu toks mazas skirtumas, kad vargu ar jausis, vazinejant po 500km/vasara. Aplamai sport sakyciau kaip ir malonesnis/kokybiskesnis daiktas. Del to ir brangesni jie.
Pats vazinejau su Bandit kelis metus, siek tiek su brolio SV650 K4, pats db turiu zx6r j1. Nu ir ninze tikrai maloniausiai vaziuoja: stabilumas, galia, svoris. Nors man patinka streetfighter stiliukas, bet ziuriu kad is britvos gautusi geresnis street nei originalus. Pagrindinis street pliusas - pigumas (iseina naujesnis uz tokia pat kaina). Gal, jeigu daug vazineji po miesta, kiek patogesnis. Taip pat, jei naudoji kaip eiline TP, tai tie plastikai tik minusas.
Tad klausimas ko tau reikia? Jei 6m stovi mocas, tai tikrai ne del pigumo keisi. Suprasciau jei keistum i Enduro ar Cioperi, ar del kitu priezasciu: variklio tipas V2, naujumas. Ar koki konkretu modeli isimylejai, bet tada keitimo nerasi :)