Tema: Re: Kawasaki KLE +-
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-07-04 17:04:39
Teip, pirmam poste klausiau apie KLE, ale Velnias pasnekejo kad nebais jis
tinka, tam, apie ka neparasiau pirmam poste, bet parasiau veliau :) Paksui
klausiau apie viencilindrius klynabirbius, bo su terminatorium teko vazinet
ir patiko labiau nei DRse, kazkoks lengvesnis, patogesnis. Tai vat ir
klausiau kas dar is tokiu stotu eilen su sitais? ale kaip suprantu lpk
pabere jau principe visus, kurie tilptu I ubago biudzeta iki 5k. DR, XR, XT,
TT, KLR, KLX
KLX siaip mielas akiai atrodo, nors endurikus pagal grozi rinktis ir ne pats
protingiausias speju dalykas :) Bet kad ir skelbimuose ju vos vienas-kitas
:/

"Yvl"  wrote in message news:jt1i6q$ud4$1@trimpas.omnitel.net...

tai kad gerb. prelegentas pirmam poste apskritai nerase, kur planuoja lekt,
o tik sarasa pateike :)