Tema: Re: BMW RepRom
Autorius: Geralt
Data: 2012-08-22 14:01:24
Nera ten ka rodyt. Rimtai. Pasirenki savo karucio kebula, variklio koda ir gauni nuskaityt klaidas blokuose (variklio, LCM, ABS...).
Read Error Memory, Clear Error Memory. Nu dar koki live data gali paziuret. Daugiau ten nera ko lysti.
O siaip tai patarciau nesipisti ir nusipirkti va toki dalyka:
http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-BMW-Scanner-1-4-0-programmer-/180848857829?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item2a1b6e92e5&vxp=mtr
As 100%, kad taip ir padaryciau. Ta pati Inpa su zmonisku interfeisu ir USB laidu! Pigiau grybo. Nereikes ieskot ir pirkt laido+adapterio, skaityt instrukcijas, bijot kazka sugadinti ir t.t.

Kodavimas su NCS Expert jau rimciau. Ir tai jau nieko nepamenu.
Viskas cia parasyta: http://forum.b-m-w.ru/diagnostika/kodirovanie-v-ncs-expertentool/?PHPSESSID=msn9vjm447k6pquqjq67ok8495