Tema: Re: Neveikia starteris
Autorius: E.D.
Data: 2012-05-31 11:08:25
Pats bandziau savo starteri taip:
Issiemiau starteri, prie isimto starterio vel prijungiau jo maitinimo
laida, starterio korpusa prispausdziau prie motociklo korpuso (kad gautu
bendra mase) ir paprasiau draugo paspausti starterio mygtuka.
Jei starteris issiima kaip mano atveju lengvai, tai manau, kad tai labai
paprastas budas pirminiam starterio veikimo patikrinimui.

O del elektronikos, tai manau, kad pas sena FJ1100 ner ten kam sugest.