Tema: Re: išmeta iš laisvos pavaros
Autorius: vedarinis
Data: 2012-05-26 00:45:02
P.S. Kalba apie hyosungą 650 cc, tarkim, 2010+ gimimo.

"vedarinis"  parašė naujienų news:jpouds$c7t$1@trimpas.omnitel.net...

Beje, tarp kitko, kokia nuomonė apie šituos baikus? Anot internetų, čia
čiūrkos su sv650 klonu į rinką skverbiasi kainą mušdami ir aparatas pusė
velnio. Turint omeny, kad kai kurios korėjiečių automobilių markės jau į
japaškes lygiuojasi, gal dėmesio vertas pirkinys? Kalba eitų apie nuliovą ar
arti tokio.

"Rrr"  parašė naujienų news:jpo5a9$njf$1@trimpas.omnitel.net...

Siaip, jei cia turima galvoje, kad bandant ijungt laisva persoka arba i
pirma, arba antra, tai sitas bajeris buna, kai sankaba neteisingai
sureguliuota. Cia del to, kad nuspaudus sankaba, variklis dar vis kazkiek
kabina. Kitaip tariant, sankabos reguliavimo varzta reikia truputi pasukt
pagal laikrodzio rodykle arba tiesiog labiau itempt sankabos trosa, jei jis
per laisvas. Man taip buvo po sankabos keitimo, kai reguliavau. Bet cia ne
ant tokio moco, kaip cia - nezinau.

P.S. Kaip raso info, kad cia tipo del begiu kojeles - tai cia tikrai ne prie
ko, manau.



"Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message
news:jpnqk7$ar7$1@trimpas.omnitel.net...
> http://www.autogidas.lt/hyosung-gt-comet-2003-02978245.html
>
>