Tema: Re: Leidžiama su B kategorijos teisėmis vairuoti mopedą iki 50 cm3?
Autorius: old+tired
Data: 2012-05-22 22:21:18
Jei tu isidesi, tai ir liksi toks pats loxas, kaip ir su siuo samprotavimu,
nes tau aiskiai buvo pateikta mintis - GAMINTOJAS (Jianshe) komplektuoja ir
parduoda, o ne "isidesiu pats"...

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
Oho, jei as i savo Zaporozhec isidesiu bmw spynele ir rakteliai bus su BMW
logo, tai nuo to pageres mano masina? :D