Tema: Re: gal kam Afrikos?
Autorius: dpi
Data: 2012-05-22 15:27:43
O pries pirkdamas zinojai kur/kaip vazinesi? Hornetas iskart labiausiai patiko ar rinkaisi tarp ivairiu?
Turbut neklausinejai forume: ka patarsit pirkti Horneta ar Afrika? :)

Yra zmones kurie nevazineje ir neisivaizduoja kiek vazines: po miesta, po miska, keliaus, po viena ar dviese. Tokiems ir tinka pradziai kazkas pabandymui.
Su galia irgi, jeigu turi bent kiek patirties tai verta iskart imti galingesni, bet jei zalias tai gal saugiau su silpnesniu ir lengvesniu.

Man tai pvz idomus ivairus moto, pavazinejau su Banditu, db testuoju Ninja, smagu ir su Enduro islekti (teko pora kart issinuomoti). Zodziu vazineji ir ieskai saves :)