Tema: Re: Kiek turi kraut?
Autorius: dpi
Data: 2012-05-11 13:45:57
Maniskiame, tai viduje toks fiksatorius nulekes buvo, viskas pasislinke neteisingai. Nuo to net apvijos pradejusios drozhtis ir trumpinti. Perrinkus teisingai dar atitarnavo iki pardavimo.
Bet kai as aiskinausi, tai daug kur girdejau kitu bedu:
1) kreivas (pvz virintas) ar per stipriai priverztas dangtelis, del ko susiskypuoja starterio pajungimas prie bendekso (?)
2) paciame bendekse kazkas netaip ir ikaitus padideja trintis

Savo kai aiskinausi, tai buvau dangteli visai atpalaidaves. Neliko nieko kito tik pabandyt starteri pakeist, o nuemes ir isardes iskart radau beda. Starteris pas bandita ant 2 varstu, darbo beveik nieko. Tik starteri surenkant teko pazaist su angliuku spyruoklem.

O dar pries tai bandziau ir tiesiai laidus jungti, ir nuo masininio akumo, kad pamatyti kad istikro starteris negali pasukt, o ne elektros problemos.