Tema: Re: nauji* SMX-5 batai
Autorius: Korke
Data: 2012-05-06 21:26:02
kaip bjaurus lietuvisas besidziaugiantis is kaimyno nelaimes uz 400
pajamciau.
jei niekam uz daugiau neprireiks, tai pamuilink korkei @ gmail ir prileksiu
pasimatuot.

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
Sveiki,

gal ką domintų nauji* juodi Alpinestars SMX-5 (vented versija) batai? 45eur
(kas nešiojate 44.5-45.5 Nike sportbačius - ~tiks), yra dežė, pirkimo
dokumentai (iš muitinės ir pan., pirkau netu). Parduodu nes man moco batai
netinka, koja didelė, lyginant su ūgiu, tiesiog netinka/nepatinka...
Užsidėti pora kartų namuose pasimatavimui, yra vienas smulkus įbrėzimas
(pačio priekio apčioje, ties padu, kliuvau į spintą...), bet manau
panešiojus ilgiau, tokiu įbrėžimų bus pilna, matosi tik iš arti. Beja,
kažkam iš čia esančiu jau pardaviau naujus SMX-1 (buvo per dideli). Jau
keiktis norisi, kad iš vis su tais batais prasidėjau, tik i minusa nuėjau...
:)

Info:
http://www.alpinestars.com/shop/categories/moto/footwear/racingsport/s-mx-5/

Vilnius
skelbiu.lt mačiau pigiausiai 610 LT. Nauji 750 Lietuvos pardose, man gavosi
panašiai su visais muitais ir siuntimu
nu tai už kokius ~500 atiduočiau, nes kam tiks - tikrai džiaugsis, lengvi,
patogus, nekaršti (Vented)
Kontaktai: aptarkit kaina čia, ką domina, parašykit savo mailą/skype,
telefona nusiusiu, čia viskas neskubu, o gal dar netyčia persigalvosiu, bet
nemanau...