Tema: Re: koki tepala pilt ir kur pirkt?
Autorius: ezhiukas
Data: 2012-04-26 12:11:15
nu tu i ji pasizurek dar karta. Tu jame ka nors gero/grazaus matai? As tai
matau masinos motora siaip ne taip igrusta i motocikla. Valint gal ir
valina, bet isvaizda tai nu ir nx. Jau ne karta sakyta, kruizeriui valinimas
nera svarbu. Svarbu dvasingumas, paprastumas ir patogumas keliaut dviese, su
keliais miegmaisiais, palatke ir pilna tase alaus. Kruizeriui nereikia
ipatingo valdymo, nereikia hi-tech technologiju su visokiais nikasilais,
ipurskimais, vandeniniu ausinimu ir panasiais dalykais. Siuo metu idealu
kruizeri puikiai atitinka HD, Yamaha irgi bando i ji lygiuotis su savo
roadstarais. Ir jai visai neblogai gaunasi, jei neskaityti visu tu art-deco
eksperimentu, kurie man slykstoki. Honda kaip visada nuejo ne tuo keliu -
prikrove visokio hi-tech'o, kurio nx niekam nereikia, nors reikia pasakyti
kad kaip visuomet produktas gavosi kokybiskas. To rezultatas - vtx 1.8 jau
keli metai kai nebegaminamas, liko tik 1.3 modelis, nes 1.8 nesugeba
parduoti. Kawasakis irgi nusivaziavo kazkur ne i tema. Triumph turi savo
sarmo su in-line 2 cilindru thunderbirdu, bet tik ne rocketu.