Tema: Re: Gal kam butu idomi 750 Katana?
Autorius: dpi
Data: 2012-04-13 09:58:10
Nu uz tokia kaina sunku rasti geresni moto: bent 600cc, 2006m, su serviso istorija, 13kkm.
Tik tas kad metai ne daug groja, jei ne baisus modelis ir tikrai tvarkingas tai dzin ar 2003 ar 2006m..
As dabar Ninjos j1, j2 noreciau, norisi po Bandito isbandyti sport. Po to manau vel prie street grizti, kazka link streetfighter.
Na dar nespjauciau pabandyt koki SV650 2003m del V2, Speed Four siaip nieko ziurisi...