Tema: Re: GPS trackai
Autorius: ZoomX
Data: 2012-04-03 19:34:20
2012-04-01 23:02, Kantega rašė:
> Sveiki,
>
> ar naudojat kas nors GPS trakerius auto/moto kontekste?
> Kokį softą rekomenduotumėt trakų peržiūrai? Mane pvz domina, kad būtų patogiai rodomas ir greitis.
> Map Source rodo greitį, bet atskirame lange, kažkaip nepatogiai labai. Akinių Žemė lygtais nerodo greičio.
> trackų analizė būtų įdomi ne tik moto,bet ir kitose srityse(dviratis, snieglentė, aitvaras, etc.... )

> [...]
Labas, Naudoju savo reikmėms GPSTracker Lite. OS Android. Atitinka visus
tavo išvardintus kriterijus plius ši versija yra nemokama. Testavau su
dviračiu ir autobobiliu bei pesčias eidamas, sezonas pasibaigė tai vėlu
rudeni tik su motociklu nespėjau panaudoti. Naudojau įranga
komunikatoriu Samsung Galaxi SII o dabar naudoju su Samsung NOTE.Su NOTE
labiau patinka, nes labai greitai suranda palydovus ir nustato labai
tikslias  koordinates. Jame jau naudojama naujausia GPS ryšio
mikroschema palaikanti GPS ir GLONAS paydovinio ryšio tinklą vienu metu.
Senesnės kartos navigacinė įranga palaiko tik GPS.
Jei bus klausymu klausk, senokai čia buvau užsukęs... žiema. Greitai
sezonas reikės šį softą ir su motociklų išmėginti.