Tema: Re: Moto shrotai Kaune
Autorius: rrr
Data: 2012-03-25 16:56:15
ar jau ardei motora? kiek ten pazeistos plokstumos? mano atveju pritaikem
sabackas (kur tarp plokstumu duoda sukibima priklausomai nuo sukimosi
apsuku) lygtai nuo suzukio sv. ten tas pats jei rasi toki ardoma. man jau
laiko virs sezono...
o nauju kainas pasiziurek bikerbandit.com

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6996 (20120325) __________

http://www.eset.com