Tema: Re: Sankabos beda?
Autorius: Rrr
Data: 2012-03-17 04:23:26
Greiciausiai kazkas su trosu/tempimo mechanizmu arba tiesiog reikia
perreguliuoti sankaba (reguliuojasi su verzle ir ta vieta ploksciam
atsuktuvui kur matosi fotkeje, zinoma, reguliuojasi kai viskas buna susukta
moce).

Pas mane buvo bajeris, kad luzo ta vieta i kuria isistato trosas variklio
puseje. Laikesi ant vienos puses, o ta viena puse irgi biski pradejo linkt.
Nieko, issukau, istiesinau, nuveziau pas pazistama turinti svarke, suvirino.

P.S. Luzo per raudona vieta, buvo ikistas trosas su per storau bumbulu (kito
savininko). Bumbula aptvarkiau su dilde.