Tema: Re: Akumas
Autorius: Kuku dirba
Data: 2012-02-29 14:15:22
A girdi..., nenervuok.... :(
pas ane unibat gelinis, , pakrautas, rusi + temperaturoje ziemoja. dar
netikrinau jo busenis po ziemos. na, du metus atitarnavo.

..
"Night"  parašė naujienų news:jikkea$ckv$1@trimpas.omnitel.net...

Man tas pats buvo su 2 is eiles Unibat (nezinau kilmes) - pakeite abu net
nemirktelejes "garantinis" :)