Tema: Re: Priekaba moto pervezimui
Autorius: Rokas
Data: 2011-12-16 09:11:28
mes kraudavom visuomet dviese...

pasidedavom tilteli uzvaziavimui I priekaba (muns Labai tikdavo stipresne
storesne lenta)

ir tiesiog istumdavome motocikla I priekaba...

esu kroves motocikla kuris sveria apie  300Kg ivaziavo be problemu

Rokas Ražanauskas
867122453 Kaunas

"Monte"  wrote in message news:jcelne$8oq$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip su pakrovimu? Turbut ir dviem butu ka veikti su ~ 200kg pyrda?