Tema: Re: moto pardavimas
Autorius: dpi
Data: 2011-09-22 11:08:38
As irgi kiek ziurejau sezono pradzioj tai nemaciau nieko net verto
apziureti, arba kainos dideles. Pagal anas kainas ir mano mocas maniau
beveik neatpiges, maniau 4,5 nesunkiai gauciau. Dabar situacija kitokia.

Bandite kaip ir viskas originalu, bet ta priekine plastmase yra tvarkyta,
buvusi skilusi. Taip pat variklio dangtelis tvarkytas, sonines plastmases su
nedideliais ibrezimais, iskilimais. Toki pirkau, atvazinejau 3 sezonus be
gedimu, viskas veikia, vasara praejau TA. Buvo akumas numires praejusiais
metais, dabar vel pastebejau, kad starteris sunkiai suka, bet itartina ar
akumas ar starteris kaltas, nes salta lengvai suko, o silta vos pasuko. O
bevazineju  as su juo karta i savaite ar dvi :|