Tema: Re: vfr750
Autorius: Darius
Data: 2011-09-21 22:22:36
Na, tikrai nemanau, kad cia as atradau sita dalyka, kad perkant, renkantis
motocikla verta pasiziureti, kaip atrodote is sono. Jeigu yra veidrodine
siena ar pan., tai matai iskart. Bet jeigu jos nera, tai nuotrauka
muilineje gali kazkiek pakeisti veidrodi.

Kai ugis iki 175, dazniausiai tinka beveik visi motociklai. Kai ugis
didesnis, kai kurie motociklai atrodo per mazi. Jaustis ant jo gali gerai,
o is sono nesiziuri. Kaip ant mopedo atrodai.

Nezinau, ar atsakiau i tavo klausima, bet jeigu ka, klausk drasiai.