Tema: Re: Sveiki, pagalbos del dazymo
Autorius: sail
Data: 2009-04-07 14:42:11
uhahaha, gerai cia parasei, taip autoservizas pries akis ir pasistojo.

Yra toks vienas chebrantas Vilniuj, rankas turi, bet tinginys ir bbz kuo
dabar, kelis metus jo sutikes nebuvau. Gali pasiskambyt, paklausk, imesciau
telefona i privata, jei domina.

Cia tas atvejis, kai tikriausiai daug nekainuotu, bet reiktu viena akim
ziuret, kaip ten ir ka daro, nes per tingejima ir nuchalturint gali. Bet
gali padaryt ir labai gerai.

"Saras" <hp5@one.lt> wrote in message
> Vieniems gerai padare, man nepasiseke :) zodziu geriau patarkit kur
nuvezti
> Vilniuj ar aplink Vilniu, nes cia i pora servisiuku nuveziau, tai ateina
> nepatenkintas baibokas su kancaru dantyse ir mazdaug - nu cia pas tave
daug
> darbo nu nyzinau jei labai nori tai uzdachuja galiu padaryt, bet jokios
> garantijos, kad vel neatsoks dazai y gruntas, nias vysko gali buti kad no
> vibracyjos atsokinies i toliau (broliu Lavriku kalbos stiliuku)
> Rekomenduokit koki gera meistriuka, kuris pajamtu ir gerai padarytu :)

> [...]
Siais