Tema: Re: Kazkas pikantisko Vilniuje ar vel galima vaikytis su diskoteka jei nesustojo?
Autorius: _heyy
Data: 2009-03-25 14:01:28
jav, negyvenu, istatymuose nesigilinau, ta pati jav yra labai skirtinga
skirtingose valstijose. o tavo pasakos man bobutes lygio.

visi tokie kieti, visiem viskas px, o kai prieina klausimas del begimo, jau
visi iskart pasidaro labai jautrus, bobutes kertancios pereja labai svarbios
:D

jei tokie pilietiski, tai bukit malonus ir savo kiauras dudas susitvarkykit,
jei aplinkiniai svarbu.

heyy