Tema: Re: uztenka vieno ne ir tampi ten viskuo
Autorius: xkuza
Data: 2009-03-24 15:53:12
sitas geras dar:

laba diena. cia tuoj bus papilta truputeli gyvenimishkos ishminties.

tai va, shi pamokanti istorija prasidejo dar penktadieni, kai pas mane
uzhsuko Lileikis ir pritravino sekmadieni ish pat ryto varyt pasmaugt po
shudynus ir kitokius bekelius. ash aisku dziaugsmingai sutikau (apie tai
rasiau enduro smaugimo skyrelyje vakar vakare).

o bet taciau, mano sijonuotoji gyvenimo palydove sianakt mane bedirbanti
diskotekoje, zodziais, alum ir kitaip kaip sugunde: "tu paziurek, lyja,
vejas pucia, oras belekoks. nu kam tau reik ten vaziuoti. nevaziuok.
pamiegok biski po darbo ir ryte varysim i kina, paskui papietausim ir paskui
varysim dar kur nors".

aisku ash, budamas pavarges nuo darbo ir alkoholio, emiau ir pasidaviau
shiems kerams. ta proga zhadintuvo nesistaciau ant 6:45 ryte ir su Lileikiu
nesmaugiau.

atsikeliau kokia 10. skambinu sijonuotajai butybei (kinas 11:15).
neatsiliepia. skambinu 10:10. neatsiliepia. nu zodziu, atsiliepe apie 11.
sako ash dar miegu ir i joki mes nejsim, nes ash kaip ir nebenoriu.......
taip zodis po zodzio.... na mes nebedraugaujam.

todel mieli vyruciai, niekada nemeskite draugu del bobu. o bekele nemeskit
del takelio. nes liksite be nieko ishvis.

nezinau koki emotikona idet. esu nusivyles.