Tema: Re: kaip isardyti sake.
Autorius: -RaMaS-
Data: 2011-08-10 10:06:42
As buvau pasidares visiskai namudiniu budu ta spec rakta.
Seniuose nusipirkau metra sriegio ("pagalys" su visu sriegiu). Verzliu tam sriegiui (24, 27, 30 berodz). Keletui modeliu tiko 27, vienam (enduro) 30 (o gal atitinkamai 24 ir 27). Nebeatsimenu jau :)
Ant to "srieginio pagalio" galo uzvariau spec kliju sriegiui stiprios fiksacijos ir susukau 3 verzles ukiskai uzverzdamas. Jokiu svarkiu ir nieko kito nereikejo. Kita gala 90 kampu uzlenkiau ir viskas.
Nebuvo sakes, kurios neatsukciau (kokia 10-15 isardes jau).
PS apsidraudimui nuo plunksnos subraizymo paraloninis vamzdis naudojamas

-RaMaS-
Kaunas