Tema: Re: vairo koloneles guoliai (japan) - kur gauti?
Autorius: M`BaubZ
Data: 2011-07-30 13:17:26
o aš skaitau, kad allballsai tai tik drąsus pavadinimas ir marketingas.
jų guoliai gaminami, beje, kinijoje. o skirtumas tarp kūginių ir rutuinių
menkas ir kilnojimas ant vienkės supisa ir vienus, ir kitus.

kostianai, šiūrėjai SKF (alba servis), ignera?

"Icetom"  wrote in message news:j10feb$n6g$1@trimpas.omnitel.net...

>Motoshop turi all balls - 180 lt komplektas, bet USA. (su salnikais)

O kas blogai su Motoshop pasiūlytais All Balls guoliais? Vieni geriausių,
jei negeriausi guoliai rinkoje, kurie nė kiek nenusileidžia originaliems
gamintojo guoliams.  Ir net yra geresni pagal kai kuriuos parametrus...

Dar kalbant apie All Balls vairo guolius. Ištrauka iš jų aprašymo:

"Visuose rinkiniuose rutuliniai vairo guoliai pakeisti į ypač patvarius
kūginius guolius, kurie geriau nei rutuliniai guoliai išlaiko didesnę
sąsūkos momentinę apkrovą ir padidina susidėvėjimo atsparumą.
Šaltinis:
http://www.motonet.lt/informacija/preki-asortimentas/all-balls-guoli-rinkiniai/

>lieka ebajus ar kokie kokie online shopai. (ebajsu 30-40 svaru uz japan be
>salniku)

Ebay nerekomenduoju pirkti tokių detalių, nes didelė tikimybė, kad gausi tik
užrašą "pagaminta japonije"...

Pagarbiai
Tomas
www. motonet.lt