Tema: Re: Suzuki GSF 600 jack up kit'as
Autorius: Rrr
Data: 2011-07-17 22:51:26
Koks metalas nezinau, ne as gaminau ir nelabai gaudausi, bet turi aukso
spalvos antspalvi, o storis 6mm. Pas mane, pati dabar ideti  sviesios metalo
spalvos (tokios kaip ir viskas aplinkui) ir atrodo plonesni.

Del ilgumo, tai manau ilgesniu tiesiog neidesi (trukdys ten kaikas, manau)
nebent keist ir ju paciu forma.