Tema: Re: Plastmases auseles klijavimas
Autorius: Rrr
Data: 2011-05-18 01:10:00
Beja, gal pasidalintum, kaip tai daroma, labai noretusi ismokt paciam.
Paziurejau google/youtube/ebay, tai radau ten kazka apie plastic welding ir
irankiu visokiu, visai idomu.

Rasydamas, turejai galvoje, kad sujungti esamas dalis uzpiliant papildomu
plastiku naudojant karsta ora? Kokia plastmase (tipas, nes ebay pagrinde
randu ABS) buna pvz suzukiu plastmasiu? Turiu karsto oro putikli iki 500C
atrodo, galima butu pabandyti, tik antgalio reiktu plonesnio...