Tema: Re: Nu va ble
Autorius: Sail
Data: 2011-05-11 15:44:56
Radau motodžinsų  testavimo aprašymą, skaitau dabar
http://www.motorradonline.de/de/bekleidung/hosen/produkttest-motorradjeans/308290?seite=3

Reiks jaučiu vis tik arba iš luiso imt, arba kitas firmines, teisūs būsit,
samopalnos panašu kad nieko gero neduos.

Dėl ilgio tai būtų trumpinamas variantas, tiesiog daugely atsiliepimų
minima, kad kelių apsaugos yra ryškiai per žemai, todėl trumpinti reiktų
virš kelių.
Jau esu daręs taip su tekstilinėm kelnėm.