Tema: Re: laisvos rankos
Autorius: Mindaugas T
Data: 2011-03-09 16:30:37
On 2011-03-09 13:49, duslius wrote:
> Sveiki, arteja sezonas ir galvoju isigyti salama su laisvom laikom
> telefonui, noretusi dazniau su mocu palekti i darba.
> Gal kas naudojate kaska panasaus, gal galetumete pasidalinti patirtimi, ar
> verta ir kokia sistema esate patenkinti?

Esu visiškai patenkintas sistema "rodyti praleistus skambučius". Kaip
reiktų mieste piko metu vairuoti ir dar rimtai mąstyti apie rimtus
reikalus - neįsivaizduoju, o nerimti reikalai gali palaukti kol
atvažiuosiu į darbą.
Kažką mąstyčiau nebent jei didžioji kelio į darbą dalis būtų riedant su
srautu užmiesčio keliais.

M.