Tema: Re: bmw f650
Autorius: -RaMaS-
Data: 2011-03-01 10:23:35
Dual purpose bike. Daugmaz visur tokio tipo mocus taip vadina.
Realiai asfaltinis mocas su didele pakabos eiga, todel zvyrai ir misko keliai nera jam baisus. Tinkamas daug kam (ir i darba, ir i soda) :)))). Musu keliais praktiskai idealus, jau nesnekant apie kokiu lenkiju/ukrainu/rumuniju kelius. Labai lengvai manevruojasi mieste. Aisku, zyliu daug neprikabinsi su tokiu. :)))

Su analogisku (xf650) pravaziavau ~30000 ir pakeiciau ji tik del to, kad "nebevalino" ir man per lengvas jis buvo, bei 1cil vibracija ilgose kelionese vargindavo. Pakeiciau i analogiska siek tiek sunkesni ir galingesni (DL1000).

Konkreciai pas sita funduro stovi austriskas rotax variklis (toks pats kaip pas aprilia pegaso 650).

-RaMaS-
Kaunas