Tema: Re: Motociklo perdazymas - 1 attachment
Autorius: ukw
Data: 2011-02-08 15:54:17
sakau ash tau, normaliai nudazyt - kainuoja. aisku, visada surasi Vasia,
kuris uz 200 litu tau nupurks su akrilu ir visais patiokais.

bet tai kiek teko susidurt su pilnu ir kokybisku perdazymu, vat ir gaunasi
tie 2000.

motocikla reik ishrinkt, plastmases paruost pilnai, o ne ant virsaus dazyt
pasiausus. vien originalus lipdukai kainuoja nemenka suma (gerai kad pas
tave ju mazai), o sugebet uzhklijuot lipduka ir ant jo virsaus uzhdazyt,
sugeba retai kuris. jau nekalbant, kad paskui tie visi nudazymai
netrukinetu/neskilinetu, nuo visu viraciju lakstant ir tttt.

todel siulau tau pamirsht tuos dazymus ir lakstyt bbdejus :)

"Night" <vkumpikas@**gmail.com> wrote in message
> Ne nu. Dvi stukos tai puse mano bobiskos britvos turbut... O daryti
> reikia, nes pameni, plastmases
> apluzineje buvo - susitvarkiau, tai dazyti vis tiek teks.

>>> 2. Kiek preliminariai galetu kainuoti?